Få gode råd fra politiet og ekspert omkring sikring imod indbrud

Senest opdateret: Lørdag, 24. november 2018 10:40

Skrevet af Bestyrelsen

Visninger: 113

INVITATION:

Mød politiet og en sikringsekspert fra Bo trygt!, der giver gode råd og tips til at indbrudssikre din bolig fredag den 7. december i Nykøbing Mors

Det er en ubehagelig oplevelse at opleve indbrud. Ens personlige grænse er overskredet, og der, hvor man burde føle sig mest tryg i eget hjem, er man det ikke nødvendigvis længere. Dertil kommer, at indbrud kan medføre uerstattelige tab, hvis man for eksempel mister genstande, der har høj affektionsværdi.

I Midt- og Vestjyllands Politi prioriterer vi indbrud højt, og du kan altid forvente at få besøg af en patrulje, hvis du har haft ubudne gæster i din private bolig. Men vi ved fra forskning og erfaringer, at der heldigvis også er meget, man selv kan gøre for at forebygge indbrud, når man ved hvor og hvordan, man skal sætte ind.

Du inviteres derfor til at komme forbi vores mobile politistation iNykøbing Mors, på kirketorvet den 7. december kl. 17–21, hvor du kan få gode råd til indbrudssikring af din bolig og høre, hvordan du kan bruge Nabohjælp til at forebygge indbrud i dit kvarter.

Midt og Vestjyllands Politi står bag arrangementet i samarbejde med Bo trygt!-samarbejdet, der består af Det Kriminalpræventive Råd, TrygFonden, Realdania og Bolius.Vi håber, at du har lyst til at komme forbi. Har du spørgsmål eller lignende, er du velkommen til at kontakte os på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

På vegne af Midt- og Vestjyllands Politi

Det Kriminalpræventive Sekretariat