Parkering

Visninger: 571

I foreningens område er "bekendtgørelse om parkering i Skive kommune" gældende Pr. 1. Juli 2016.

Kontrekt betyder det, at (uddrag):
- Campingvogne, autocampere og trailere må ikke parkeres i mere end 24 timer.
- Køretøjer og påhængskøretøjer med en totalvægt over 3.500 kg må ikke parkeres i tidsrummet fra kl. 23.00 - 06.00 samt søn- helligdage.

Hele bekendtgørelsen kan hentes her: http://www.skive.dk/media/12065/bekendtgoerelse-om-parkering-i-skive-kommune-2016.pdf

Ved uoverensstemmelser, overtrædelser mv. bør man løse det med konstruktiv dialog. Lykkedes det ikke er det Skive Kommune man skal rette henvendelse til, bestyrelsen har ingen beføjelser.

Regler ifm. søen

Visninger: 484

Søen og området omkring dem hører under Vinde Grundejerforening. Alle er velkomne til at færdes ved søen, men vi henstiller til at følgende regler overholdes:

FISKERI
Det har vist sig at være meget populært at fiske i vores sø. For at sikre bestanden har bestyrelsen bestemt at fiskeri er forbeholdt medlemmer af vinde grundejerforening.

SEJLADS
Alle former for sejlads på seøn er forbudt.

GENERELT
Der henstilles til at man hjælper til at holde området pænt og rent.

Vinde Grundejerforening

Haveaffald

Senest opdateret: 2. april 2015

Visninger: 764

Det er et stigende problem, at Sankt Hans bålet bliver meget stort. Dette skyldtes, at der i blandt grundejere hersker tvivl omkring hvilke regler der gælder for aflevering af haveaffald mv.
Trods tidligere aftaler og regler gælder følgende:

Aflæsning af haveaffald mv. på Sankt Hans bålet er IKKE tilladt.
Overtrædelse vil medføre bortskaffelse på grundejerens regning.

Haveaffald mv. skal i stedet afleveres på genbrugspladsen.

Det er ligeledes forbudt at køre med motorkøretøjer på foreningens stier og friarealer uden forudgående aftale med bestyrelsen.

Hjælp til login/bruger

Senest opdateret: 25. juni 2016

Visninger: 574

Kære grundejer.

Her på siden kan du finde hjælp til, hvordan du løser de mest almindelige problemer der kan opstå ifm. login på foreningens hjemmeside. Skulle dit problem ikke fremgår her, er du velkommen til at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og forklare situationen, så hjælper vi dig videre.

Listen vil løbende blive opdateret.

1. Mistet brugernavn/password
Dit brugernavn er din adresse (fx. "Normavej 11").
Har du glemt dit password, kan nulstille det ved at klikke på "Glemt din adgangskode" nederst i login vinduet. Her indtaster du den mailadresse du er oprettet med hvorefter du vil herefter modtage en mail som hjælper dig videre (det er vigtigt at du ragerer på den mail du modtager, ellers bliver kontoen låst).

Modtager du ikke ovennævnte mail??? Så venligst kontroller SPAM filter på din mail konto og tilføj @vindegrundejerforening.dk som siker afsender.

2. Ny e-mail adresse.
Har du fået ny e-mail adresse skal du blot sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. fra din gamle e-mail adresse. Heri skal du blot skrive hvilken e-mail adresse du ønsker anvendt i fremtiden.

3. Jeg kan ikke logge ind / bruger deaktiveret.
En bruger konto kan, som en del af sikkerheden, blive deaktiveret af flere årsager.
Det kan fx. skyldes:
- Forkeret indtastet password for mange gange.
- Hvis man har klikket "glemt mit password" bliver kontoen automatisk deaktiveret indtil man klikker på linket i den tilsendte mail.

Kloak, Vand & Riste

Visninger: 1042

Kloak

Det dig som grundejer som har ansvaret for, at alle afløbsinstallationer på din matrikel er vedligeholdt og fungerer optimalt.
Du har altså ansvar fra skel og ind til huset.
Undtaget er dog, hvis du har en skelbrønd, som ligger maksimalt 1 meter fra skellet. I det tilfælde er der tale om offentlig kloak.