Hjælp til login/bruger

Skrevet af Bestyrelsen

Visninger: 573

Kære grundejer.

Her på siden kan du finde hjælp til, hvordan du løser de mest almindelige problemer der kan opstå ifm. login på foreningens hjemmeside. Skulle dit problem ikke fremgår her, er du velkommen til at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og forklare situationen, så hjælper vi dig videre.

Listen vil løbende blive opdateret.

1. Mistet brugernavn/password
Dit brugernavn er din adresse (fx. "Normavej 11").
Har du glemt dit password, kan nulstille det ved at klikke på "Glemt din adgangskode" nederst i login vinduet. Her indtaster du den mailadresse du er oprettet med hvorefter du vil herefter modtage en mail som hjælper dig videre (det er vigtigt at du ragerer på den mail du modtager, ellers bliver kontoen låst).

Modtager du ikke ovennævnte mail??? Så venligst kontroller SPAM filter på din mail konto og tilføj @vindegrundejerforening.dk som siker afsender.

2. Ny e-mail adresse.
Har du fået ny e-mail adresse skal du blot sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. fra din gamle e-mail adresse. Heri skal du blot skrive hvilken e-mail adresse du ønsker anvendt i fremtiden.

3. Jeg kan ikke logge ind / bruger deaktiveret.
En bruger konto kan, som en del af sikkerheden, blive deaktiveret af flere årsager.
Det kan fx. skyldes:
- Forkeret indtastet password for mange gange.
- Hvis man har klikket "glemt mit password" bliver kontoen automatisk deaktiveret indtil man klikker på linket i den tilsendte mail.

Du skal logge ind for at kunne kommentere.