Grillhytten "Bittenhus"

Bittenhus er opført i 2020 med støtte fra Skive Kommunes byudviklingspulje.
Huset ejes af Vinde Grundejerforening og er til fri afbenyttelse for foreningens medlemmer til arrangementer og lignende.
Forbipasserende mv. må naturligvis også må benytte hytten til at nyde deres madpakker, eftermiddagskaffe osv.

REGLER FOR BRUG AF BITTENHUS:

Anvendelse

1. Bittenhus kan anvendese af grundejere i Vinde Grundejerforening til private arrangementer (børnefødselsdage, familie arrangementer mv.)

2. Forbipasserende mv. er også velkomne til at benytte hytten til at nyde madpakker, kaffe mv. såfremt der er plads.

3. Grundejere kan foretage reservering af grillhytten på foreningens hjemmeside. Reservering er ikke det samme som eneret på hytten - er der plads, så giv plads til at andre også kan benytte hytten.

4. Anvendelsen af grillhytten betegnes som et privat arrangement. Sker anvendelsen af personer under 18 år, skal der være en voksen til stede under hele arrangementet.

5. Al færdsel og ophold i og omkring grillhytte sker på eget ansvar.

6. Bittenhus kan i princippet benytes døgnet rundt, men af hensyn til naboer må der ikke være støjende adfærd eller høj musik i følgende tidsrum:
    - I hverdage mellem 2200 - 0700
    - I weekender og på helligdage mellem 2400 og 0800.

Oprydning og rengøring

7. Det er altid brugeren af grillhytte som er ansvarlig for oprydning og rengøring efter brug.

8. Grillen, hytten og pladsen omkring efterlades opryddet og i rengjort stand.

9. Mindre mængder affald kan kommes i den opstillede skraldespand, affald efter alle former for planlagte arrangementer medtages af grundejeren selv.

10. Der må under ingen omstændigheder komme gløder, aske eller lign. i den opstillede skraldespand.

Åben ild og grill

11. Bittenhus er udstyret med en stor grill som kan anvendes med både briketter og brænde.

12. Grillen er det eneste sted der må være åben ild.

13. Anvendes grillen, skal risten rengøres efter brug.

14. Man skal selv medbringe briketter/brænde samt redskaber. Rester af briketter og brænde må gerne efterlades.

Uheld og skader

15. Ved brand eller alvorlig tilskadekomst kontakt 1-1-2.

16. Ved skader på hytten af en hver art kontaktes Vinde Grundejerforening via mailDenne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

17. Ved behov for akut henvendelse til grundejerforeningen kan telefonnummer findes på hjemmesiden.

RESERVERING/BOOKNING AF BITTENHUS

Du kan som grundejer reservere/booke Bittenhus HER

Inden du fremsender en anmodning om reservering, så er det vigtigt du læser og accepterer "Regler for brug af Bittenhus" ovenfor.

Allerede godkendte reserveringer kan ses herunder: